کلیه نیازهای شما در صنعت برق را ، ما در زاهدان دیزل به شما ارائه خواهیم داد
زاهدان دیزل آماده ارائه خدمات تعمیرات و نگهداری و تامین قطعات انواع دیزل ژنراتور و کلیه خدمات صنعت برق اعم از خدمات نیروگاهها و دیزل ژنراتورهای اضطراری کارخانجات ، ادارات ، معادن شرکتها و کلیه خدمات تعمیرات و رولیاژ و راه اندازی پست‌های توزیع ، فوق توزیع و خطوط انتقال می‌باشد.

                     با ما باشید.

09155408213
تعمیر و سرویس دیزل ژنراتورهای اضطراری CUMMINS KTA 50
کلیک کنید
09155408213
تعمیر و سرویس دیزل ژنراتورهای اضطراری CATERPILLAR
کلیک کنید
09155408213
رولیاژ پستها و تابلوهای توزیع و فوق توزیع
کلیک کنید
09155408213
تعمیر و سرویس دیزل ژنراتورهای نیروگاهی Mirless blakston
کلیک کنید
09155408213
تعمیر و سرویس دیزل ژنراتورهای نیروگاهی MAN
کلیک کنید
Previous slide
Next slide

SX460

رگولاتور ولتاژ استنفورد SX460

SX460

جهت توضیحات بیشتر روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید

DSE 4520 MKll

برد کنترل دیزل ژنراتور DSE 4520 MKll

برد کنترل دیجیتال اصلی دیپ سی ۴۵۲۰ انگستان
توضیحات بیشتر

برد کنترل دیزل ژنراتور ATAKOM DKG 307

کلیک کنید

این یک عنوان است

برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید

این یک عنوان است

برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید

این یک عنوان است

برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید

این یک عنوان است

برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید

این یک عنوان است

برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید

این یک عنوان است

برای ویرایش متن روی دکمه کلیک کنید
کلیک کنید

نمونه ای از خدمات ما

https://www.aparat.com/dashboard/videostat/qfili19

فروش دیزل ژنراتور های نو و کارکرده

پمپ سوخت دیزل ژنراتور به قلب دیزل معروف است.

پمپ سوخت قطعه‌ای بسیار مهم که وظیفه تزریق مقدار مناسب سوخت از طریق انژکتور به داخل محفظه احتراق را بر عهده دارد.
وظایف پمپ انژکتور دیزل ژنراتور

۱ – تنظیم لحظه شروع تزریق کردن سوخت

۲ – سنجش زمان تزریق کردن سوخت

۳ –راه اندازی سریع موتور در لحظه استارت با تزریق سوخت زیاد

۴ –ایجاد فشار لازم برای انژکتورها جهت پاشش سوخت در محفظه احتراق

۵ – دریافت فرمان تزریق مقدار سوخت مورد نیاز موتور بر حسب بار وارده بر آن توسط پدال یا اکچیویتور

میزان هوای مورد نیاز که جهت احتراق یک گرم سوخت نیاز است حدود ۳۲ گرم می باشد. وزن یک دسی متر مکعب هوا معادل ۳ / ۱ گرم است. بنابراین هر گرم سوخت تقریبا به حدود ۶ / ۲۴ لیتر هوا نیاز دارد.

از این رو برای یک لیتر هوا باید ۰٫۰۴ گرم سوخت که معادل ۵۰ میلی متر مکعب می باشد به موتور تزریق گردد.
فرض کنیم که حجم یک سیلندر یک لیتر است در این سیلندر باید ۵۰ میلیمتر مکعب گازوئیل تزریق شود .

پمپ انژکتور دیزل ژنراتور توانایی تزریق این مقدار سوخت را با دقت بالا را دارد. باید در نظر گرفت که در دور کم موتور مقدار سوخت به یک به شش تا یک به هشت مقدار کامل می رسد یعنی حدود یک بر صدو بیست تا یک بر صدو شصت سانتی متر مکعب در هر ضربه تقسیم می گردد .

در کلیه ی پمپ های انژکتور با دو روش می توان تغییرات اندازه سوخت موتور دیزل ژنراتور را کنترل نمود.

۱ -کورس پیستون ثابت باشد ولی تغییرات کورس تحویل سوخت متناسب با چرخش پیستون است.( روش معمول )

۲ – کورس پیستون متغیر می باشد .

برای هر سیلندر موتور یک واحد پمپ کننده وجود دارد.
میل بادامک و پمپ انژکتورتوسط چرخ دنده متصل به میل لنگ می چرخند.
در موتورهای دیزل چهار زمانه سرعت میل بادامک پمپ انژکتور ۱/۲ سرعت میل لنگ ودر موتور های دوزمانه با آن برابراست .

بین محرک پمپ و موتور قطعه اتصال دهنده ای به کار میبرند که کوپلینگ نام دارد. کوپلینگ باید دارای دقت زیادی باشد تا هماهنگی لازم بین حرکت پیستون وشروع تزریق ایجاد گردد. به همین دلیل در دیزل، چرخ دنده مورد استفاده قرار می گیرد. چرخ تسمه یا چرخ زنجیر دقت مورد نیاز را برای انجام این کار ندارند . میل بادامک به تایپت حرکت خطی میدهد و تایپت پیستون را در بارل تا نقطه ۀمرگ بالا بلند می کند و پس از چرخش میل بادامک و عبور میل بادامک از زیر تایپت فنر پلانجر را تا نقطۀ مرگ پائین هدایت می کند.
مقدار سوخت متراکم شده از طریق انژکتورها درون محفظه احتراق پاشیده می‌شود.
جهت رفع نقص و تعمیر پمپ سوخت دیزل ژنراتور خود با اطمینان ما تماس بگیرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *